Süsteemid päästeameti sõidukitele

Päästeameti ja teiste hädaabisõidukite garaažides, kus kasutatakse valdavalt diiselmootoriga sõidukeid, on sõidukite heitgaasikogused saalis väga suured. Häireolukorras suureneb stressi ja kiirustamise tagajärjel inimese hingamissagedus ning lisaks rohkemale hapnikule hingatakse sisse ka rohkem saasteaineid, mis on õhus ja põhjustavad vähki. Lahenduseks on meie poolt pakutavad päästeameti sõidukite jaoks mõeldud heitgaaside äratõmbesüsteemid. Kasutatav ja soovitatav äratõmbesüsteem sõltub päästeüksuse suurusest ja garaažist. Diiselmootori heitgaasid tuleb alati koguda väljalasketoru väljalaskeavast. Heitgaaside äratõmbesüsteemid peavad olema projekteeritud nii, et need haaraksid heitgaasid nende tekkekohas võimalikult täielikult kinni ja viiksid minema nii, et need gaasid ei pääseks sõiduki saali. Vabade liikumisteede tagamiseks peaksid kõik väljalaskevoolikud tulema ülalt ja võimalikult lähedale sõidukite väljalasketorudele. Sobivaks lahenduseks on väljatõmbesüsteem, mis töötab kuni väravani ja eraldub automaatselt väljalasketorult.

Dokumendid
Siit leiate tootelehed, juhendid ja muud materjalid, mis on seotud valitud tootega.
Hinnapakkumise saamiseks palun võtke meiega ühendust.

Operatiivsõidukite heitgaasi püüdmiseks sobivad automaatse lahtihaakimisega väljatõmbesüsteemid:

heitgaasiärastus päästeameti sõidukitele

Elektromagnetiline haakeseade sõidukile. Elektromagnet hoiab voolikut sõiduki küljes. Voolikuotsik asub sõiduki väljalasketorul ja haarab heitgaasi. Garaažist välja sõites vabaneb elektromagnet ukse läheduses sõidukilt ja päästeauto saab peatumata välja sõita. Väljakutselt naastes ühendatakse heitgaaside äratõmbesüsteem garaaži sisenedes tagasi ja heitgaasid kogutakse uuesti.

heitgaasiärastus päästeameti sõidukitele

Pneumaatiline haakeseade sõidukile. Voolikuotsik paigaldatakse sõiduki väljalasketorule ja otsik täidetakse suruõhuga. See töötab automaatselt suruõhuvooliku kaudu, mis on paigaldatud väljatõmbesüsteemi ja saab suruõhu väliselt kompressorilt, või käsipumba abil. Garaažist välja sõites avaneb ukse läheduses suruõhuventiil automaatselt ja päästeauto saab peatumata välja sõita. Väljakutselt naastes ühendatakse heitgaaside äratõmbesüsteem garaaži sisenedes tagasi ja heitgaasid kogutakse uuesti.

Veel üks automaatse lahtihaakimise võimalus on mehaaniline süsteem kinnitustangiga, mis töötab Bowdeni kaabli abil. Voolikuotsik asub sõiduki väljalasketorul ja haarab heitgaasi. Garaažist välja sõites vabaneb kinnitustang ukse läheduses sõidukilt ja päästeauto saab peatumata välja sõita. Väljakutselt naastes ühendatakse heitgaaside äratõmbesüsteem garaaži sisenedes tagasi ja heitgaasid kogutakse uuesti.

Heitgaaside väljatõmbesüsteemid tuletörje ja muudele operatiivsõidukitele

Tüüpilised väljatõmbesüsteemide lahendused tuletõrjebrigaadidele ja hädaabisõidukitele

Kanalisüsteem koos vooliku automaatse lahtihaakimisega

 

A: Ventilaator

B: Torusüsteem

C: Automaatne lahtihaakimise süsteem (elektromagnet, pneumaatiline või mehaaniline)

D: Balanssplokk mis tagab et voolik ei jääk ette

E: Kinnituse kronstein

F: Lahtihakimise punkt

Festoonsüsteem koos vooliku automaatse lahtihaakimisega

 

A: Torusüsteem

B: Ventilaator

C: Balanssplokk koos voolikukäruga

D: C-profiili süsteem (standard pikkus 6 m, tellida saab ka teise mõõduga)

E: Kinnituse kronstein

F: Lahtihakimise punkt

heitgaasiärastus päästeameti sõidukitele

Voolikurull

 

A: Voolikurull

B: Ventilaator

C: Torusüsteem

D: Reguleeritava statiiviga lehterotsik AU2

heitgaasiärastus päästeameti sõidukitele

Voolik

 

A: Mürasummuti

B: Ventilaator

C: Torusüsteem

D: Voolik

E: Otsikukett

F: Voolikuotsik

preloader